EksperX
Eksper Ofis Yönetimi için Uçtan Uca SaaS Çözümü
EksperX, eksper ofisleri ile rapor sürecinde bir araya gelen tüm aktörlerin dijital bir ekosistem içerisinde çalışmasını sağlamak üzere planlanmış otomasyon sistemidir.
EksperX ile raporların daha hızlı kapatılması, geçmişe yönelik sorgulamalara daha hızlı cevap verebilmesi, saha çalışması ile ofis çalışmasının bir bütün haline getirilmesi ve teknolojik hamleler ile sürecin basit, hızlı ve güvenilir akışının sağlanması hedeflenmiştir.
Sigorta sektöründe dijital bir dönüşüme ihtiyaç var. Ancak kurumsal teknoloji ürünlerinin uygulanması zaman alıcı ve pahalı olabiliyor. EksperX, kullanıma hazır basit SaaS çözümü sunuyor ve bilgi teknolojileri sürecini kolaylaştırıyor.
Eksper ERP Kimleri Bir Araya Getiriyor?
Ekspert ERP çözümümüz ile Sigorta Şirketleri, Filo Kiralama Şirketleri, Tamirhaneler, Acenteler, Cam Servisleri, Yedek Parça Tedarik Firmaları, Mobil Onarım Firmaları ve Değer Kaybı Firmaları için Bireyler, EksperX’te bir araya geliyor.
Eşsiz Kolaylık, Optimum Verimlilik
- Otomatik iş akışları ve uyarılar
- Sistem içi çok kanallı iletişim
- Kolay entegrasyon
- Yeni iş akışlarının ve alanların basit konfigürasyonu
- Tek noktadan rapor yazılımınız ve hizmet sağlayıcınız
İhtiyaçlarınızı Karşılayan Sezgisel, Bulutta Ekspertiz Yönetimi
- EksperX, tüm süreçleri dişitalleştirir.
- Otomatik kontroller ile olası hataların önlenmesini sağlar.
- Manuel süreçlerin ortadan kaldırılmasıyla, eksperler için maliyetten tasarruf ettirir.
- Raporlama süreçlerinin hızlandırılması ile zamandan tasarruf sağlar.
- Standardizasyon imkanı sunar.
Eksper ERP’nin Özellikleri
-
Mobil Kullanıma Hazır
Masaüstü bilgisayarlar, tabletler veya mobil cihazlar aracılığıyla etkileşim kurun. Ofiste veya hareket halindeyken. -
Güvenli
E-postalarınız bilginiz dışında mı yönlendiriliyor? Yalnızca hedef kitlenin erişime sahip olduğundan ve yalnızca ihtiyaç duydukları süre boyunca erişebildiğinden emin olun ve rapor içerisinde tarihsel sıralamasında inceleyin. Kullanıcılar yanıtlara yorum ekleyebilir içeriğin her zaman rapor ile bağlantılı olmasını sağlar. -
Raporlama Kolaylığı
Sistem istatistik bilgilerini kullanarak gerek grafiksel, gerekse sayısal olarak rapor alınıp, performans hakkında fikir sahibi olunmasını sağlayın. -
Otomasyon
Sistemin sunmuş olduğu bilgi ve veriler ile iş süreçlerinde tasarruf yaparak maliyetleri düşürün. -
Erişim Kolaylığı
Web sitesine entegre olarak çalışan modül ile servis ve araç sahiplerinin plakadan veya dosya numarasından sorgulama yapmasını sağlayarak, dosyanın durumunu ve eksik evraklarını web sayfanızdan online olarak gösterin. -
Güvenlik ve Tek Ekran
Güvenliği arttırmak için (eksper/backofis kullanıcısı vb.) kullanıcılara farklı yetki alanları belirleyin. -
Mail ve SMS
Program içerisinden hem sigorta şirketlerine, hem de servis firmalarına otomatik mail ve SMS gönderin. Bu gönderilen mesajları ve alınan diğer notları, dosya içerisinde kronolojik olarak takip edin. -
Uyarı Sistemi
Dosyaların durumu ve aksayan yönleriyle ilgili program otomatik olarak uyarı verir. Belirlenen kriterlere göre ekranda uyarı mesajlarını alın.
İş Birliği Yapın
Eksper ERP Entegrasyonları
- Hasar Yönetim Sistemlerine Entegrasyon
- Yedek Parça Referanslandırma Modülü
- Servis ERP Entegrasyonu
- Alternatif Teklif Toplama Sistemi Entegrasyonu