Oto Dışı Hasar Yönetim Sistemi
Oto Dışı Hasar Yönetim Süreçlerini Dijitalleştiren Sistem
Sigorta şirketleri bünyesinde yürütülen Oto Dışı Hasar Yönetim proseslerine bağlı dosya, rapor, evrak ve ödeme listeleri gibi yoğun ve takip edilmesi kritik öneme sahip süreçlerin daha hızlı ve elektronik ortamda yürütülmesini sağlamak için “Oto Dışı Hasar Yönetim Sistemi”ni geliştirdik.
Yazılım çözümümüz ile tamamen elektronik ortamda ilerlemesi sağlanan tüm süreçler ile veri kaybını önleyebilmenizi, ihtiyaç duyduğunuzda kolayca bilgi arayabilmenizi ve bu sayede uzun ve zorlu işlemleri zahmetsizce tamamlayabilmenizi sağlıyoruz. “Oto Dışı Hasar Yönetim Sistemi” ile Sigorta Şirketlerinin tüm partner firma/kişiler ile birlikte anlık dosya bazında süreç takibini yapabilmelerini, tüm dosyalar üzerinden anlık rapor ve uyarılar sayesinde şirketin ilerleyişi hakkında analizler gerçekleştirebilmelerini kolaylaştırıyoruz.
Sistemin Avantajları
- Gelen tüm ihbarların (dosyaların) ilgili dosya sorumlusu ve eksper ofislerine otomatik yönlendirilmesi ile veri kaybı veya gecikmenin önüne geçilir.
- Eksper, Asistans firma, Dosya sorumlusu gibi aktörlere anlık gecikme uyarıları ile dosya süreçlerinin uzamasının engellenecektir.
- Dosya bazında limit kontrolleri ile yetki üzeri onay/ret
- Ekspertiz sırasında çekilen fotoğraflar, ve evraklar otomatik olarak dosya ile ilişkilendirilir.
- Ekspertiz yapılırken dosya hakkındaki bilgiler anlık olarak dosya sorumlularının, raportörlerin ekranlarına da yansıtılır.
- Her sigorta şirketinin ayrı iş sürecine göre ayrı çalışabilen iş akışı yapısı
- Sınırsız ve platform bağımsız entegrasyon desteği
- Raporlama & Dashboard ile anlık, haftalık , aylık iş yükü ve performans takibi
Sistemin Özellikleri
- Branş ve alt branşlara göre raporların standart hale getirilmesi ve tüm verilerin analiz edilebilir parametrik yapıya kavuşturulması
- Emtea ihale platformu sunulması ve sovtaj işlemlerinin şeffaf ve ölçülebilir yapıya kavuşturulması
- Sahada eksperlerin mobil uygulama ile ekspertiz yapabilmelerinin sağlanması
- Tüm sigorta şirketi çalışanları ile (eksper, asistans firma vb.) partnerlerin anlık iletişim içerisinde olması
- TC Kimlik, geçmiş hasar vb. sorgulamaların, sistem tarafından otomatik yapılması
Sistem Kimler Tarafından Kullanılabilir?
Uygulamanın Kullanıcı Hedefi
- Sigorta Şirketi Çalışanları
- Dosya Sorumluları
- Üst ve Orta Düzey Yöneticiler
- Çağrı Merkezi Ekipleri
- Finans & Muhasebe Çalışanları
Hızlı Bilgi Alması Gereken Aktörler
- Acente
- Sigortalı
- Mağdur
- Eksper Ofisleri
- Asistans Firmaları
- Araştırma Ofisleri